Aktualności

„Reklama Dzieciom” po raz 26. w Telewizji Polskiej. Zasady tegorocznej edycji.
Od 1993 roku dzięki „Reklamie Dzieciom” zebraliśmy ponad dwadzieścia pięć milionów złotych, które trafiły do ponad tysiąca placówek, stowarzyszeń i fundacji.

Z poprzedniej jubileuszowej edycji „Reklamy Dzieciom” zebrane pieniądze trafiły do ponad 60 organizacji i placówek. Darowizny przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, sensomotoryki, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hydroterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii różnego rodzaju (komunikatory służące do komunikacji alternatywnej, sprzęt do terapii EEG – Biofeedback, terapii Tomatisa), organizację turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

Dochód z 26. „Reklamy Dzieciom” w całości podzielony zostanie między instytucje i organizacje, które złożą prawidłowo wypełniony wniosek w TVP do 31 grudnia br. i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP.

reklama
reklama